ŠKODA je najdôveryhodnejšou automobilovou značkou Slovákov

19. prosince 2022

Značka ŠKODA už po šiesty raz zvíťazila v prieskume Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Osobný automobil. Zároveň je jedinou značkou v histórii ankety, ktorá triumfovala v prieskume vždy, keď bola táto kategória vyhlásená.

› ŠKODA obhájila prvenstvo v prieskume Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Osobné automobily
› Dominanciu potvrdzuje aj fakt, že v ankete zvíťazila už po šiestykrát
› Získaná dôvera je pre značku najsilnejšou motiváciou byť spoľahlivým partnerom pre zákazníkov aj v ére nastupujúcej elektromobility

 

Bratislava, 19. decembra 2022 – Značka ŠKODA už po šiesty raz zvíťazila v prieskume Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Osobný automobil. Zároveň je jedinou značkou v histórii ankety, ktorá triumfovala v prieskume vždy, keď bola táto kategória vyhlásená. Získaná dôvera je pre spoločnosť ŠKODA najsilnejšou motiváciou byť pre zákazníkov spoľahlivým partnerom aj v nastupujúcej ére elektromobility.

Prieskum Najdôveryhodnejšia značka každoročne vyberá a oceňuje tých, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú. Realizuje sa medzi najvýraznejšími značkami na trhu v rozličných kategóriách a v každej z nich zvíťazí iba jedna značka. O výsledkoch rozhodol nezávislý prieskum medzi viac ako dvoma tisíckami respondentov. Slovenskí spotrebitelia hodnotili viac ako 650 značiek v 74 kategóriách.

„Veľmi nás teší, že slovenskí zákazníci dlhodobo prejavujú svoju lojalitu voči značke ŠKODA, ktorú vnímajú ako svoju domácu. Len vďaka nim sme sa opäť mohli stať najdôveryhodnejšou značkou medzi osobnými automobilmi. Nesmierne si to vážime, pretože vysoká dôvera zákazníkov v akúkoľvek značku je pre každú spoločnosť tým najcennejším artiklom. Je to pre nás nielen záväzok, ale predovšetkým motivácia byť spoľahlivým partnerom Slovákov v oblasti mobility aj do budúcnosti. S budúcnosťou úzko súvisí nastupujúca éra elektromobility, ktorá sa napriek svojim nesporným benefitom na Slovensku stále spája u niektorých motoristov s istou dávkou nedôvery. Aj preto sme radi, že sa nám vďaka osvete a komunikačným kampaniam úspešne darí búrať mýty a predsudky spojené s používaním elektromobilov v každodennom živote,“ hovorí Zuzana Kubíková, PR manager ŠKODA AUTO Slovensko.

Značky sú v ankete nominované automaticky na základe predajov. „V každej kategórii môže byť najdôveryhodnejšia len jedna značka, čo zaručuje, že víťazmi sú skutočne silné značky,“ povedala Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.

V prieskume zvíťazila značka ŠKODA u respondentov všetkých vekových kategórií, u mužov aj u žien. Rovnako tak potvrdila svoju dominantnú pozíciu na vidieku, v menších aj väčších mestách a zvíťazila vo všetkých krajoch.

Celý text tlačovej správy vrátane fotografií nájdete na ŠKODA Storyboard-e.