ŠKODA AUTO Slovensko reaguje na bezpečnostné a karanténne opatrenia v súvislosti s pandémiou koronavírusu COVID-19 a prináša zákazníkom možnosť kúpiť si vozidlo priamo z pohodlia domova. Na svojej internetovej stránke predstavila nový systém na predaj vozidiel, či objednanie servisných služieb. Nový „LIVE SHOWROOM“ značky ŠKODA je k dispozícii na www.skoda-auto.sk. Zákazníkovi ponúka virtuálnu predajňu, kde si dokáže veľmi jednoducho vyberať z bohatej ponuky vozidiel. Systém ponúka množstvo rôznych modelov a motorizácií, ale aj akčné výbavy, či cenovo zvýhodnené vozidlá. Pokiaľ si zákazník nenájde vhodné vozidlo, môže si vozidlo na mieru vyskladať priamo v konfigurátore.
Na novej vylepšenej stránke zákazník získa všetky informácie a aktuálnu ponuku, bez ohľadu na to, či potrebuje riešiť servis súčasného vozidla, chce si v čo najkratšom čase kúpiť nové auto, alebo má záujem si vďaka konfigurátoru vyskladať auto podľa svojich špeciálnych požiadaviek. „Súčasná situácia s pandémiou koronavírusu COVID-19 komplikuje život celému Slovensku. Rozhodli sme sa preto zareagovať a ponúknuť našim zákazníkom a predajcom možnosť využiť virtuálny LIVE SHOWROOM ŠKODA a tým im ponúknuť vhodné riešenie. Je to primárne kvôli tomu, aby sme zachovali maximálnu bezpečnosť a ochránili zdravie zamestnancov aj klientov,“ hovorí Marek Růžička, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Celý systém virtuálneho showroomu sa skladá z troch základných častí. Vo veľmi prehľadnom systéme si zákazníci môžu cez kontaktný formulár poľahky objednať servisné služby, či využiť možnosti konfigurátora. Primárne si však vďaka vylepšenému systému budú môcť kúpiť skladové vozidlo z pohodlia svojho domova cez sekciu ŠKODA IHNEĎ K ODBERU. „V rámci virtuálneho LIVE SHOWROOM-u má zákazník možnosť vybrať si nové vozidlo zo skladových zásob. Vozidlo si veľmi jednoducho „vykliká“ vďaka naozaj bohatej ponuke filtrov, na základe ktorých si dokáže vybrať vozidlo, ktoré sa najviac približuje jeho predstave. Vieme, že niektorí naši zákazníci sú momentálne v situácii, kedy auto potrebujú čo najskôr a nemajú možnosť čakať niekoľko týždňov,“ uviedol Ing. Marek Růžička, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko. „Nový systém nahrádza návštevy jednotlivých predajcov, či časovo náročné vyhľadávanie ponúk na internete,“ dodáva Marek Růžička..
Takto funguje LIVE SHOWROOM
Zákazník sa do „LIVE SHOWROOMU" dostane buď preklikom z reklamy alebo priamo cez stránku www.skoda-auto.sk. Vďaka prehľadnému systému a online podpore predajcov značky ŠKODA dokáže vyriešiť svoje požiadavky bez ohľadu na to, či potrebuje riešiť servis súčasného vozidla alebo chce kúpiť nové auto. Z pohodlia domova si tak zákazník jednoducho vybaví čo potrebuje.
ŠKODA IHNEĎ K ODBERU
V prípade, že má zákazník záujem o nové vozidlo zo skladových zásob, má na výber z bohatej ponuky filtrov, na základe ktorých si dokáže vybrať automobil podľa svojich predstáv. Vyberať si vo virtuálnom showroome môže podľa modelu, výbavového stupňa, akčného modelu, pohonu, farby, ceny, predajcu, kraja. Výhodou je, že „pod jednou strechou“ má možnosť zákazník vyberať si nielen z rôznych modelov a motorizácií, ale má dokonca prístup aj k vozidlám v akčných výbavách, či v rôznych zľavách.
V blízkej budúcnosti ŠKODA AUTO Slovensko do LIVE SHOWROOM-u doplní aj možnosť filtrovania podľa žiadanej výbavy. Výber vozidiel možno navyše zoraďovať podľa rôznych kritérií. Pribudlo napríklad zoradenie podľa výkonu motora.
Naďalej však funguje možnosť vytvoriť si vozidlo priamo na mieru cez konfigurátor. Avšak je potrebné počítať s dlhšou dobou dodania.
Rezervácia automobilu – ako to funguje
Po vyplnení základných kontaktných údajov a verifikácii prostredníctvom SMS si zákazník vozidlo rezervuje na 3 pracovné dni. Vyplnené údaje dostane predajca do svojej e-mailovej schránky a potvrdenie rezervácie príde aj zákazníkovi. Autorizovaný predajca následne zákazníka kontaktuje a doriešia tak platobné podmienky, ako aj odovzdanie vozidla. Zákazníkovi dokáže efektívne pomôcť napríklad aj s prípadným nákupom na leasing.
Aby sa predišlo zneužívaniu rezervácií a zahlcovaniu predajcov nerelevantnými požiadavkami, sú tieto obmedzené na jednu rezerváciu na osobu. Rezerváciu je samozrejme možné zrušiť, ak sa zákazník rozhodne inak.