› Monika Hilmerová, ako tvár elektromobility značky ŠKODA na Slovensku, prináša jedny z prvých reálnych užívateľských skúseností po niekoľkých mesiacoch jazdenia s plne elektrickým modelom ENYAQ iV
› Spolupráca populárnej herečky a najobľúbenejšej automobilovej značky u nás ukázala, že elektromobil dokáže byť skvelým spoločníkom pre každodenné zážitky
Bratislava, 18. novembra 2021 - Obľúbená herečka Monika Hilmerová spojila v uplynulých mesiacoch svoje meno so značkou ŠKODA v pozícii ambasádorky elektromobility. Spolu s rodinou si užívali život s plne elektrickom SUV ENYAQ iV a prostredníctvom svojich zážitkov sa fanúšikovia dozvedali novinky z ich každodenných skúseností s elektromobilom. Značke ŠKODA sa aj vďaka tejto spolupráci darí úspešné búrať mýty v oblasti elektromobility a taktiež zrozumiteľným spôsobom predstavovať výhody zelenej dopravy. Súčasťou ŠKODA eMobility kampane je aj séria roadcastov či praktický seriál o elektromobilite.
Populárna slovenská herečka Monika Hilmerová, ako ambasádorka elektromobility pre značku ŠKODA na Slovensku, predstavila počas niekoľkých mesiacov svoj život s elektromobilom počas bežného pracovného týždňa, ale aj v čase oddychu či pri spoznávaní nových dobrodružstiev. Postupne priblížila nielen svoj postoj k zelenej mobilite, ale aj pohodlnosť a praktickosť elektromobilu ako spoločníka pre každodenné zážitky. Spolupráca Moniky Hilmerovej a značky ŠKODA bola súčasťou kampane s názvom Nabite sa životom iV (foneticky Aj Vy), ktorá využíva slovnú hračku a motivuje ľudí žiť aj vďaka technológiám naplno.
"Priaznivci poznajú Moniku ako príjemnú, rodinne založenú herečku, ktorá dokáže sprostredkovať svoje emócie a zážitky. Práve jej životný štýl, prístup k rodine a životnému prostrediu sa zhodujú s hodnotami značky ŠKODA a motívmi kampane. Preto sme radi, že sme mohli spojiť sily a na Slovensku predstaviť kampaň v televíziách, printoch, OOH, ako aj a v online priestore. Vieme, že elektromobilita je pre mnohých ešte stále plná nezodpovedaných otázok. ŠKODA však priniesla prostredníctvom tejto spolupráce jasné odpovede na mnohé z nich a ukázala, že elektromobil môže byť skvelým spoločníkom pre každý deň. Okrem technologických noviniek, bezemisnej a tichej jazdy pritom prináša napríklad ENYAQ iV svojim majiteľom až 70 % úsporu nákladov na jazdu," uvádza Roman Rajtár, vedúci marketingu ŠKODA AUTO Slovensko.
ENYAQ iV v každodennom záprahu
Monika Hilmerová s rodinou využívala ENYAQ iV v každodennej prevádzke. Jazdila s ním do práce, vozila deti do školy a všetci spoločne podnikali krátke, ako aj niekoľkodňové výlety. "Na začiatku sme neustále kontrolovali kapacitu baterky, rozmýšľali sme, kde ju budeme nabíjať. Postupne sme sa však zladili a zistili sme, že úplne v pohode zvládneme každodenný režim a že nám väčšinou stačí nabíjať v noci doma," zhodnotila obľúbená herečka začiatky s elektromobilom. "Navyše, ENYAQ iV sa mi zapáčil hneď na prvý pohľad, je maximálne pohodlný, bezpečný a priestranný, takže som nemusela rozmýšľať, či do neho zmestíme všetko, čo treba pobaliť na naše aktívne dovolenky," dodala. Podľa jej slov, stačí začať vnímať elektro vozidlo ako mobilný telefón: "Tak, ako sme sa naučili vnímať, kedy a ako budeme nabíjať mobil, rovnako rýchlo a bezproblémovo sa dá zohrať aj s elektrickým autom."
O elektromobilite jasne a zrozumiteľne
ŠKODA AUTO Slovensko spoluprácou s herečkou Monikou Hilmerovou úspešne nadviazala na kampaň zameranú na búranie mýtov o elektromobiloch a edukáciu širokej verejnosti v tejto oblasti. 360° komunikáciu značka zahájila svetovou premiérou plne elektrického modelu ENYAQ iV a priniesla množstvo netradičných formátov, ktoré priamo reflektujú na potreby aktuálnej doby. Spoločnosť pripravila taktiež sériu zaujímavých roadcastov v spolupráci s greenfluencerom Michalom Sabom, ktoré oslovili už desiatky tisíc motoristických priaznivcov či sadu podcastov a zaujímavých článkov o elektromobilite v spolupráci s denníkom SME. ŠKODA AUTO Slovensko priniesla aj také výnimočné koncepty, akým bol napríklad aj unikátny svetelný megaboard, prvý svojho druhu na Slovensku.