M. Hilmerová: ŠKODA ENYAQ iV bola skvelou voľbou pre rodinu

18. listopadu 2021

Obľúbená herečka Monika Hilmerová spojila v uplynulých mesiacoch svoje meno so značkou ŠKODA v pozícii ambasádorky elektromobility. Spolu s rodinou si užívali život s plne elektrickom SUV ENYAQ iV a prostredníctvom svojich zážitkov sa fanúšikovia dozvedali novinky z ich každodenných skúseností s elektromobilom.

› Monika Hilmerová, ako tvár elektromobility značky ŠKODA na Slovensku, prináša jedny z prvých reálnych užívateľských skúseností po niekoľkých mesiacoch jazdenia s plne elektrickým modelom ENYAQ iV
› Spolupráca populárnej herečky a najobľúbenejšej automobilovej značky u nás ukázala, že elektromobil dokáže byť skvelým spoločníkom pre každodenné zážitky

Bratislava, 18. novembra 2021 - Obľúbená herečka Monika Hilmerová spojila v uplynulých mesiacoch svoje meno so značkou ŠKODA v pozícii ambasádorky elektromobility. Spolu s rodinou si užívali život s plne elektrickom SUV ENYAQ iV a prostredníctvom svojich zážitkov sa fanúšikovia dozvedali novinky z ich každodenných skúseností s elektromobilom. Značke ŠKODA sa aj vďaka tejto spolupráci darí úspešné búrať mýty v oblasti elektromobility a taktiež zrozumiteľným spôsobom predstavovať výhody zelenej dopravy. Súčasťou ŠKODA eMobility kampane je aj séria roadcastov či praktický seriál o elektromobilite.

Populárna slovenská herečka Monika Hilmerová, ako ambasádorka elektromobility pre značku ŠKODA na Slovensku, predstavila počas niekoľkých mesiacov svoj život s elektromobilom počas bežného pracovného týždňa, ale aj v čase oddychu či pri spoznávaní nových dobrodružstiev. Postupne priblížila nielen svoj postoj k zelenej mobilite, ale aj pohodlnosť a praktickosť elektromobilu ako spoločníka pre každodenné zážitky. Spolupráca Moniky Hilmerovej a značky ŠKODA bola súčasťou kampane s názvom Nabite sa životom iV (foneticky Aj Vy), ktorá využíva slovnú hračku a motivuje ľudí žiť aj vďaka technológiám naplno.

"Priaznivci poznajú Moniku ako príjemnú, rodinne založenú herečku, ktorá dokáže sprostredkovať svoje emócie a zážitky. Práve jej životný štýl, prístup k rodine a životnému prostrediu sa zhodujú s hodnotami značky ŠKODA a motívmi kampane. Preto sme radi, že sme mohli spojiť sily a na Slovensku predstaviť kampaň v televíziách, printoch, OOH, ako aj a v online priestore. Vieme, že elektromobilita je pre mnohých ešte stále plná nezodpovedaných otázok. ŠKODA však priniesla prostredníctvom tejto spolupráce jasné odpovede na mnohé z nich a ukázala, že elektromobil môže byť skvelým spoločníkom pre každý deň. Okrem technologických noviniek, bezemisnej a tichej jazdy pritom prináša napríklad ENYAQ iV svojim majiteľom až 70 % úsporu nákladov na jazdu," uvádza Roman Rajtár, vedúci marketingu ŠKODA AUTO Slovensko.

ENYAQ iV v každodennom záprahu

Monika Hilmerová s rodinou využívala ENYAQ iV v každodennej prevádzke. Jazdila s ním do práce, vozila deti do školy a všetci spoločne podnikali krátke, ako aj niekoľkodňové výlety. "Na začiatku sme neustále kontrolovali kapacitu baterky, rozmýšľali sme, kde ju budeme nabíjať. Postupne sme sa však zladili a zistili sme, že úplne v pohode zvládneme každodenný režim a že nám väčšinou stačí nabíjať v noci doma," zhodnotila obľúbená herečka začiatky s elektromobilom. "Navyše, ENYAQ iV sa mi zapáčil hneď na prvý pohľad, je maximálne pohodlný, bezpečný a priestranný, takže som nemusela rozmýšľať, či do neho zmestíme všetko, čo treba pobaliť na naše aktívne dovolenky," dodala. Podľa jej slov, stačí začať vnímať elektro vozidlo ako mobilný telefón: "Tak, ako sme sa naučili vnímať, kedy a ako budeme nabíjať mobil, rovnako rýchlo a bezproblémovo sa dá zohrať aj s elektrickým autom."

O elektromobilite jasne a zrozumiteľne

ŠKODA AUTO Slovensko spoluprácou s herečkou Monikou Hilmerovou úspešne nadviazala na kampaň zameranú na búranie mýtov o elektromobiloch a edukáciu širokej verejnosti v tejto oblasti. 360° komunikáciu značka zahájila svetovou premiérou plne elektrického modelu ENYAQ iV a priniesla množstvo netradičných formátov, ktoré priamo reflektujú na potreby aktuálnej doby. Spoločnosť pripravila taktiež sériu zaujímavých roadcastov v spolupráci s greenfluencerom Michalom Sabom, ktoré oslovili už desiatky tisíc motoristických priaznivcov či sadu podcastov a  zaujímavých článkov o elektromobilite v spolupráci s denníkom SME. ŠKODA AUTO Slovensko priniesla aj také výnimočné koncepty, akým bol napríklad aj unikátny svetelný megaboard, prvý svojho druhu na Slovensku.

Celý text tlačovej správy vrátane fotografií nájdete na ŠKODA Storyboard-e.