Táto stránka je iba doplnok predošlej stránky. Kliknutím na tlačidlo sa vrátite späť.
Motorizácia

Škoda Superb Combi iV

1

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

Motorizácia

Škoda Superb Combi iV

 
Motorizácia
 
Prevodovka
Typ paliva
Maximálny krútiaci moment
Nm
Výkon motora
kW
Kombinovaná spotreba1
l/100km
Emisie CO₂ 2
g/km
Emisie CO₂ (elektro)2
g/km
Najvyššia rýchlosť
km/h
Zrýchlenie
s na 100 km/h
Kapacita batérie
kWh
  
 
1.5 TSI iV 150 kW 6-stup. automat.
Selection, Top Selection, L&K
 
6-stup. automat.
Plug-in Hybrid
250
150
0.4 - 0.5
8 - 11
0
220
8
20
  

Stratégiou našej spoločnosti je ponúkať vozidlá, ktoré sú čo najviac šetrné k životnému prostrediu.

1

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.