Táto stránka je doplnkovým krokom k úvodnej stránke modelu. Kliknutím na tlačidlo sa dostanete späť.
Všetky podrobnosti, ktoré ste hľadali

Škoda Kodiaq iV - Technické údaje

Rozmery vozidla

Vonkajšie a vnútorné rozmery, objem batožinového priestoru.

Bezpečnosť

Bezpečnostné prvky

Škoda Kodiaq iV je o bezpečnosti bez kompromisov. Okrem už popísaných bezpečnostných systémov sú štandardne alebo voliteľne k dispozícii nasledujúce funkcie:

› Kotviace body Isofix a Top Tether na upevnenie detskej sedačky na krajné sedadlá v druhom rade a alternatívne na sedadlo spolujazdca.
› Na rozdiel od tempomatu, ktorý udržuje nastavenú rýchlosť, obmedzovač rýchlosti umožňuje vodičovi jazdiť ľubovoľnou rýchlosťou až do, nie však viac ako preddefinovanej hodnoty.
ABS zabraňuje zablokovaniu kolies pri núdzovom brzdení alebo pri brzdení na klzkom povrchu.
› Zvyšovaním brzdného tlaku pomáha brzdový asistent HBA vodičom v situáciách, v ktorých je nevyhnutné núdzové brzdenie. To môže viesť k výraznému skráteniu potrebnej brzdnej dráhy.
EBD automaticky optimalizuje brzdný tlak a celkovú brzdnú rovnováhu a zabraňuje prebrzdeniu zadných kolies.
MSR zabraňuje zablokovaniu hnacích kolies, ku ktorému môže dôjsť, keď vodič spomaľuje na hladkom povrchu.
ASR zaisťuje hladký rozjazd a akceleráciu bez pretáčania kolies na klzkom povrchu.
EDL pomáha pri akcelerácii alebo jazde do kopca s nízkou trakciou pod jedným z poháňaných kolies.
TSA funguje, keď je vozidlo vybavené originálnym ťažným zariadením s vlastnou riadiacou jednotkou. Systém funguje na princípe brzdenia jedného alebo viacerých kolies a súčasného znižovania krútiaceho momentu elektromotora podľa potreby. Systém TSA zasahuje a pomáha stabilizovať auto a príves.
XDS+ pomáha vodičovi pri ostrých zákrutách a zaisťuje neutrálne správanie vozidla pri dynamickom prejazde zákrutami. Riadiaca elektronika v podstate simuluje prítomnosť samosvorného diferenciálu pre zlepšenie trakcie a dynamiky jazdy v zákrutách. Vďaka tomu bude vozidlo prechádzať zákrutami oveľa istejšie a prirodzenejšie.
Monitorovanie tlaku v pneumatikách TPM+ neustále informuje vodiča o tlaku v pneumatikách.
› Funkcia Autohold zabraňuje nechcenému pohybu vozidla (bez ohľadu na sklon vozovky) pri zastavení alebo rozjazde bez toho, aby ste museli zošliapnuť brzdový pedál. Brzdy sa uvoľnia automaticky, keď vodič stlačí plynový pedál. S funkciou Autohold pôsobia brzdy na obe nápravy.
Blikajúce brzdové svetlá znižujú riziko nárazu zozadu, najmä pri približovaní sa k zápche na diaľnici alebo náhlom brzdení pred nečakanou prekážkou.

Pohonná jednotka

Plug-in hybridný pohon

Škoda Kodiaq iV využíva pokročilú plug-in hybridnú technológiu, ktorá spája konvenčný benzínový motor 1,5 TSI/110 kW s 85 kW elektromotorom, ktorý ponúka čisto elektrickú jazdu aj hybridný režim kombinujúci oba motory. Spoločne produkujú celkový výkon 150 kW a majú maximálny krútiaci moment 250 Nm.

Tretiu časť systému tvorí lítiovo-iónová batéria s kapacitou 25,7 kWh uložená v podlahe pred zadnou nápravou.

Nabíjanie batérie

Li-ion batériu modelu Kodiaq iV možno dobíjať týmito spôsobmi:

› Striedavým prúdom (AC) - buď z bežnej zásuvky, alebo prostredníctvom wallboxu a verejnej nabíjacej stanice na rýchlejšie nabíjanie.
› Prostredníctvom jednosmerného prúdu (DC) s výkonom do 50 kW na verejných nabíjacích staniciach.
› Prostredníctvom spaľovacieho motora môžete batériu dobíjať alebo udržiavať jej stav nabitia počas jazdy. Požadovaný stav nabitia batérie je možné manuálne nastaviť.
› Prostredníctvom rekuperácie brzdnej energie - časť kinetickej energie sa získava späť počas brzdenia prostredníctvom rekuperácie brzdnej energie. Tá sa potom ukladá späť do batérie.

Konektor na nabíjanie batérie je ukrytý za klapkou v krídle na strane vodiča.

Benzínová nádrž

Benzínová nádrž modelu Kodiaq iV s objemom 45 litrov je o 10 litrov menšia ako nádrž modelov so spaľovacím motorom.