Táto stránka je iba doplnok predošlej stránky. Kliknutím na tlačidlo sa vrátite späť.
Všetky podrobnosti, ktoré hľadáte

TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE MODELU KAROQ

Rozmery vozidla

Vonkajšie a vnútorné rozmery, batožinový priestor

Bezpečnosť

Ďalšie bezpečnostné prvky

ŠKODA KAROQ nerobí v oblasti bezpečnosti žiadne kompromisy. V rámci štandardnej alebo doplnkovej výbavy sú k dispozícii nasledujúce prvky a systémy:

› Kotviace body Isofix a Top Tether na upevnenie detskej sedačky na krajné sedadlá v druhom rade. Isofix je dostupný aj pre sedadlo spolujazdca.

› Na rozdiel od tempomatu, ktorý udržiava nastavenú rýchlosť, obmedzovač rýchlosti umožňuje vodičovi jazdiť ľubovoľnou rýchlosťou až do, nie však viac ako preddefinovanej hodnoty.

ABS zabraňuje zablokovaniu kolies pri núdzovom brzdení alebo pri brzdení na klzkom povrchu.

› Zvyšovaním brzdného tlaku pomáha brzdový asistent HBA vodičom v situáciách, v ktorých je nevyhnutné núdzové brzdenie. To môže viesť k výraznému skráteniu potrebnej brzdnej dráhy.

EBD automaticky optimalizuje brzdný tlak a celkovú brzdnú rovnováhu a zabraňuje nadmernému brzdeniu zadných kolies.

MSR pôsobí proti zablokovaniu hnacích kolies, ku ktorému môže dôjsť, keď vodič spomalí na hladkom povrchu.

ASR zaisťuje hladký rozjazd a akceleráciu bez pretáčania kolies na klzkom povrchu.

EDS pomáha pri akcelerácii alebo jazde do kopca s nízkou trakciou pod jedným z poháňaných kolies.

TSA funguje, keď je vozidlo vybavené originálnym ťažným zariadením s vlastnou riadiacou jednotkou. Systém funguje na princípe brzdenia jedného alebo viacerých kolies a súčasného znižovania krútiaceho momentu motora podľa potreby. Systém TSA zasahuje a pomáha stabilizovať auto a príves.

XDS+ pomáha vodičovi pri ostrých zákrutách a zaisťuje neutrálne správanie vozidla pri dynamickom prejazde zákrutami. Riadiaca elektronika v podstate simuluje prítomnosť samosvorného diferenciálu pre zlepšenie trakcie a dynamiky jazdy v zákrutách. Vďaka tomu bude vozidlo prechádzať zákrutami oveľa istejšie a prirodzenejšie.

› Monitorovanie tlaku v pneumatikách TPM+ neustále informuje vodiča o tlaku v pneumatikách.

› Voliteľný Hill-Hold Control pomáha vodičom bezpečne sa rozbehnúť do kopca. Systém sa sám aktivuje pri sklone päť a viac stupňov a zaisťuje ľahké a bezpečné rozjazdy do kopca bez použitia ručnej brzdy. Systém zabraňuje prevráteniu alebo zaseknutiu auta.

Blikajúce brzdové svetlá znižujú riziko nárazu zozadu, najmä pri približovaní sa k zápche na diaľnici alebo náhlom brzdení pred nečakanou prekážkou.

Radenie a riadenie

Pohon všetkých kolies

ŠKODA KAROQ je k dispozícii s elektronicky ovládanou lamelovou spojkou. Najmodernejší pohon všetkých kolies zaručuje optimálnu dynamiku jazdy, najvyšší štandard aktívnej bezpečnosti a ekonomickú spotrebu.

Rozdelenie krútiaceho momentu na všetky štyri kolesá je automatické a závisí od jazdného prostredia. Ideálny krútiaci moment pre zadnú nápravu vypočíta riadiaca jednotka. Úpravy sa vykonávajú premenlivým tlakom na lamely spojky.

Adaptívny podvozok s výberom jazdného režimu

Pre maximálny pôžitok z jazdy môže byť KAROQ vybavený systémom adaptívneho podvozka Dynamic Chassis Control - DCC, ktorý zahŕňa aj voľbu jazdného režimu. Auto ako také ponúka niekoľko režimov, ktoré menia ako tuhosť tlmičov, tak aj ďalšie nastavenia vozidla. Prekonfigurovanie auta z pohodlného, uvoľneného režimu na dynamické, športové nastavenie je také jednoduché ako stlačenie tlačidla.

Dynamic Chassis Control nepretržite sleduje, vyhodnocuje a reaguje na aktuálne jazdné správanie (brzdenie, zrýchlenie, zatáčanie) a v závislosti od nastaveného režimu prispôsobuje charakteristiku tlmenia pre každé koleso individuálne a nezávisle.

Progresívne riadenie

Táto funkcia poskytuje modelu KAROQ lepšiu ovládateľnosť a obratnosť v zákrutách. Progresívne riadenie mení pomer v závislosti od natočenia kolesa.

Náhradné koleso

Štandardnú súpravu na opravu pneumatík možno voliteľne nahradiť za:

› plnohodnotné oceľové alebo zliatinové rezervné koleso
› priestorovo úsporné oceľové rezervné koleso

KAROQ má rovnú podlahu batožinového priestoru bez priestoru pre rezervné koleso. Akékoľvek rezervné koleso na palube zvyšuje podlahu batožinového priestoru.