Táto stránka je iba doplnok predošlej stránky. Kliknutím na tlačidlo sa vrátite späť.
Škoda Enyaq Laurin & Klement

Porovnanie motorov

1

Na rýchlosť, výkon a čas nabíjania majú vplyv najmä aktuálne klimatické podmienky, miera nabitia a teplota akumulátora, štýl jazdy pred začatím nabíjania a nabíjací výkon dodávaný z nabíjacej stanice alebo elektrickej siete. Pri veľmi chladných alebo naopak veľmi teplých klimatických podmienkach dochádza k spomaleniu nabíjania. Intenzívnejšie zrýchľovanie a spomaľovanie jazdy pred nabíjaním vedú k rýchlejšiemu zahrievaniu batérie a pri nižších vonkajších teplotách môžu viesť k rýchlejšiemu nabíjaniu. Vo všeobecnosti platí, že čím je stav nabitia akumulátora pri začatí nabíjania nižší, tým je vyšší aj výkon a rýchlosť nabíjania. So zvyšujúcou sa mierou nabitia akumulátora sa nabíjací výkon a rýchlosť postupne znižuje. Vyššie uvedené faktory vedú k jedinečnému priebehu a rýchlosti každého nabíjania akumulátora a maximálneho nabíjacieho výkonu je možné dosiahnuť pri ich priaznivej kombinácii. Priemerný výkon a rýchlosť nabíjania za hodinu je možné odvodiť z kalkulačky nabíjania alebo z technických dát poskytovaných výrobcom.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

3

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

Škoda Enyaq Laurin & Klement

Porovnanie motorov

 
Motorizácia
 
Electric range1
km
Kapacita batérie
kWh
Spotreba (elektro)2
kWh/100km
Prevodovka
Najvyššia rýchlosť
km/h
Zrýchlenie
s na 100 km/h
Typ paliva
Emisie CO₂ (elektro)3
g/km
  
 
82 kWh / 210 kW 1° Automat
85 L&K, L&K 85
 
533 - 552
77
2 - 16
1° Automat
180
7
Elektrina
0
  
 
82 kWh / 210 kW 1° automat 4x4
85x L&K, L&K 85x
 
510 - 527
77
2 - 17
1° automat 4x4
180
7
Elektrina
0
  
1

Na rýchlosť, výkon a čas nabíjania majú vplyv najmä aktuálne klimatické podmienky, miera nabitia a teplota akumulátora, štýl jazdy pred začatím nabíjania a nabíjací výkon dodávaný z nabíjacej stanice alebo elektrickej siete. Pri veľmi chladných alebo naopak veľmi teplých klimatických podmienkach dochádza k spomaleniu nabíjania. Intenzívnejšie zrýchľovanie a spomaľovanie jazdy pred nabíjaním vedú k rýchlejšiemu zahrievaniu batérie a pri nižších vonkajších teplotách môžu viesť k rýchlejšiemu nabíjaniu. Vo všeobecnosti platí, že čím je stav nabitia akumulátora pri začatí nabíjania nižší, tým je vyšší aj výkon a rýchlosť nabíjania. So zvyšujúcou sa mierou nabitia akumulátora sa nabíjací výkon a rýchlosť postupne znižuje. Vyššie uvedené faktory vedú k jedinečnému priebehu a rýchlosti každého nabíjania akumulátora a maximálneho nabíjacieho výkonu je možné dosiahnuť pri ich priaznivej kombinácii. Priemerný výkon a rýchlosť nabíjania za hodinu je možné odvodiť z kalkulačky nabíjania alebo z technických dát poskytovaných výrobcom.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

3

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.