ŠKODA AUTO dnes v Mladej Boleslavi vyrobila svoj miliónty automobil roku 2018. Tento míľnik ŠKODA dosiahla skôr ako v roku 2017, pritom už piaty rok za sebou vyrobila sedemmiestny počet vozidiel v jednom kalendárnom roku. Na tomto úspechu sa výrazne podieľali SUV modely KODIAQ a KAROQ a modelové rady OCTAVIA a FABIA.
Michael Oeljeklaus, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO za oblasť výroby a logistiky, hovorí: „Aktuálny obchodný rok ukazuje, že ŠKODA je so svojou modernou modelovou paletou schopná trvalo oslovovať nové skupiny zákazníkov na medzinárodnom trhu. V minulých rokoch sme dôsledne zvyšovali našu výrobu aj odbyt a miliónovú hranicu sme prekonali už piatykrát za sebou. Aj v roku 2019 budeme v našom rastovom kurze pokračovať. Dôležitú úlohu pritom bude zohrávať nový model ŠKODA SCALA, s ktorým našu ponuku rozšírime o automobil v silnom segmente A.“
Dnes v mladoboleslavskom výrobnom závode zišiel z linky miliónty automobil ŠKODA, vyrobený v roku 2018. Týmto jubilejným vozidlom bola ŠKODA FABIA 1,0 TSI vo farbe biela moon. Nedávno výrazne prepracovaný malý automobil je tento rok po bestselleri s menom OCTAVIA najpredávanejším členom rodiny modelov značky ŠKODA.
Neutíchajúci vysoký dopyt po SUV ŠKODA KODIAQ a ŠKODA KAROQ potvrdzuje úspech SUV ofenzívy. Tá je dôležitou súčasťou trvalo rastúcej výroby vozidiel českej automobilky a výrazne sa zaslúžila o prekonanie miliónovej hranice už v polovici októbra. Portfólio vozidiel SUV na najväčšom odbytisku značky rozširuje ešte model ŠKODA KAMIQ, ponúkaný exkluzívne na čínskom trhu. ŠKODA KODIAQ GT, druhé exkluzívne SUV značky ŠKODA pre čínsky trh, je dôležitou súčasťou SUV ofenzívy značky ŠKODA v Číne.
Hlavné zásady pre pokračovanie a rozširovanie úspešného kurzu sú zakotvené v Stratégii 2025. Medzi hlavné témy patrí okrem iného elektromobilita, digitalizácia podniku, produktov a výroby, nové služby súvisiace s mobilitou a konektivita. Popri úspešnej SUV ofenzíve sa zameriava na tematické okruhy elektromobility, digitalizácie a internacionalizácie. Cieľom je okrem iného aj rozšírenie počtu trhov, na ktorých je ŠKODA aktívna, zo súčasných 103 na 120 krajín.