ŠKODA zverejnila prvé dizajnové skice nového mestského SUV, ktoré navrhla špeciálne podľa požiadaviek čínskych zákazníkov. Po modeloch ŠKODA KODIAQ a ŠKODA KAROQ je novinka tretím členom rodiny SUV pre čínsky trh. Nový model ŠKODA prvýkrát predstaví krátko pred autosalónom v Pekingu.
SUV ofenzíva značky ŠKODA s modelmi KODIAQ a KAROQ beží na plné obrátky. Automobilka teraz prenáša svoj expresívny dizajnový jazyk na nové mestské SUV pre čínsky trh a zvýrazňuje tak emocionálnu silu značky. Kryštalické dizajnové prvky, ktoré sú spoločné pre všetky SUV značky ŠKODA, odrážajú robustný vzhľad modelu a zároveň zdôrazňujú jeho elegantné detaily a prvotriednu kvalitu.
ŠKODA svoje nové mestské SUV prispôsobila požiadavkám čínskych zákazníkov. Skice prezrádzajú, že mriežka chladiča a svetlomety v prednej časti vozidla tvoria jednotnú líniu. Robustný vzhľad zvýrazňujú tiež plastové dizajnové elementy v oblasti prahov, prechádzajúce do lemov blatníkov. Dávajú tak vyniknúť kráse kolies. Zadné skupinové svetlá sa pýšia typickým kryštalickým dizajnom. Nové mestské SUV zažije premiéru na autosalóne Auto China 2018 v Pekingu, kde bude patriť k vrcholom podujatia.
Dôležitú úlohu pre rast značky ŠKODA zohráva jej SUV stratégia. Na čínskom trhu podiel SUV modelov na celkovom predaji automobilov ŠKODA v prvom štvrťroku 2018 dosiahol viac ako 30 %. Čína je najväčším trhom značky ŠKODA, k celosvetovému počtu vozidiel dodaných zákazníkom prispieva vyše jednou štvrtinou. V minulom roku zvýšila ŠKODA počet dodávok vozidiel v Číne o 2,5 % na 325 tisíc kusov. Rok 2017 je tiež najúspešnejším rokom značky ŠKODA na čínskom trhu od jej opätovného vstupu v roku 2007.
Základný kameň pre budúci profitabilný rast značky ŠKODA v Číne bol položený 30. marca 2016, keď zástupcovia Volkswagenu, SAIC Motor Corporation Limited a ŠKODA AUTO podpísali memorandum o porozumení. Dohoda, podpísaná pri štátnej návšteve čínskeho prezidenta Si Ťin-pchinga v Českej republike, obsahuje investičný päťročný plán vo výške viac ako dve miliardy EUR.