Táto stránka je doplnkovým krokom k úvodnej stránke modelu. Kliknutím na tlačidlo sa dostanete späť.
Návrat na pôvodnú stránkuCelkom nový produkt z oblasti možností pripojenia poskytuje informačné a navigačné služby online spolu s možnosťou ovládať vybrané funkcie vozidla na diaľku pomocou smartfónu a komunikovať so servisným strediskom ŠKODA podľa vášho výberu. Súčasťou tento funkcie je aj možnosť tiesňového volania.
Balík Infotainment Online ponúka širokú škálu služieb: dopravná situácia, služby Google, správy, predpoveď počasia, ceny pohonných látok a voľné parkovacie miesta.
Široká paleta služieb Care Connect zahŕňa službu Vzdialený prístup, ktorá vám umožňuje použiť smartfón a aplikáciu ŠKODA Connect, aby ste získali informácie o aktuálnom stave auta a mieste, kde je zaparkované. Môžete tiež na diaľku zapnúť výstražné svetlá či spustiť klaksón.
Proaktívny prístup k servisným zásahom zaisťuje väčšiu bezpečnosť a pohodlie. Uveďme príklad: ako sa blíži čas servisnej prehliadky, zákazníka kontaktuje predajca, aby si mohol všetko zariadiť jednoducho a včas. Okrem toho je možné v prípade poruchy privolať asistenčnú službu priamo z vozidla.
Tiesňové volanie je nesmierne dôležité: táto funkcia sa po nehode aktivuje automaticky v prípade, že sa spustia bezpečnostné systémy (napríklad nafúknutie airbagov). Vozidlo nadviaže telefonické a dátové spojenie so servisným strediskom a prenesie dôležité údaje.
Funkcia SmartLink+ umožňuje elegantné prepojenie automobilu a smartfónu prostredníctvom rozhraní Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink™ a SmartGate. Je jedno, či chcete počúvať hudbu alebo sa dať viesť navigáciou, všetky funkcie sa zrkadlia na centrálnom displeji. Systém SmartGate poskytuje detailné údaje o vozidle.