Táto stránka je iba doplnok predošlej stránky. Kliknutím na tlačidlo sa vrátite späť.
Všetky údaje na jednom mieste

POROVNANIE MOTOROV

1

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

3

Na rýchlosť, výkon a čas nabíjania majú vplyv najmä aktuálne klimatické podmienky, miera nabitia a teplota akumulátora, štýl jazdy pred začatím nabíjania a nabíjací výkon dodávaný z nabíjacej stanice alebo elektrickej siete. Pri veľmi chladných alebo naopak veľmi teplých klimatických podmienkach dochádza k spomaleniu nabíjania. Intenzívnejšie zrýchľovanie a spomaľovanie jazdy pred nabíjaním vedú k rýchlejšiemu zahrievaniu batérie a pri nižších vonkajších teplotách môžu viesť k rýchlejšiemu nabíjaniu. Vo všeobecnosti platí, že čím je stav nabitia akumulátora pri začatí nabíjania nižší, tým je vyšší aj výkon a rýchlosť nabíjania. So zvyšujúcou sa mierou nabitia akumulátora sa nabíjací výkon a rýchlosť postupne znižuje. Vyššie uvedené faktory vedú k jedinečnému priebehu a rýchlosti každého nabíjania akumulátora a maximálneho nabíjacieho výkonu je možné dosiahnuť pri ich priaznivej kombinácii. Priemerný výkon a rýchlosť nabíjania za hodinu je možné odvodiť z kalkulačky nabíjania alebo z technických dát poskytovaných výrobcom.

Všetky údaje na jednom mieste

POROVNANIE MOTOROV

 
Motorizácia
 
Prevodovka
Typ paliva
Maximálny krútiaci moment
Nm
Výkon motora
kW
Kombinovaná spotreba1
l/100km
Spotreba (elektro)1
kWh/100km
Emisie CO₂ 2
g/km
Emisie CO₂ (elektro)2
g/km
Najvyššia rýchlosť
km/h
Zrýchlenie
s na 100 km/h
Electric range3
km
Kapacita batérie
kWh
Doba nabíjania AC 2,3kW 80%
H:mm (13:30)
Doba nabíjania AC 3,6kW 80%
H:mm (13:30)
  
 
1.4 TSI iV 180 kW 6° Automat
RS
 
6° Automat
Plug-in Hybrid
250
180
1.1 - 1.3
149 - 151
26 - 28
0
225
7
61 - 62
13
03:45
02:33
  
 
2.0 TSI 180 kW 6° Manual
RS
 
6° Manual
Benzín
370
180
6.8 - 7.1
154 - 160
250
7
  
 
2.0 TDI 147 kW 7° Automat
RS
 
7° Automat
Diesel
400
147
5.0 - 5.1
131 - 135
250
8
  
 
2.0 TDI 147 kW 7° Automat 4x4
RS
 
7° Automat 4x4
Diesel
400
147
5.5 - 5.7
145 - 149
245
7
  
 
2.0 TSI 180 kW 7° Automat
RS
 
7° Automat
Benzín
370
180
6.8 - 7.1
154 - 161
250
7
  
Stratégia našej spoločnosti zahŕňa obmedzovania spotreby a emisií. Nami ponúkané motory vyhovujú súčasným nariadením o emisiách.
1

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

3

Na rýchlosť, výkon a čas nabíjania majú vplyv najmä aktuálne klimatické podmienky, miera nabitia a teplota akumulátora, štýl jazdy pred začatím nabíjania a nabíjací výkon dodávaný z nabíjacej stanice alebo elektrickej siete. Pri veľmi chladných alebo naopak veľmi teplých klimatických podmienkach dochádza k spomaleniu nabíjania. Intenzívnejšie zrýchľovanie a spomaľovanie jazdy pred nabíjaním vedú k rýchlejšiemu zahrievaniu batérie a pri nižších vonkajších teplotách môžu viesť k rýchlejšiemu nabíjaniu. Vo všeobecnosti platí, že čím je stav nabitia akumulátora pri začatí nabíjania nižší, tým je vyšší aj výkon a rýchlosť nabíjania. So zvyšujúcou sa mierou nabitia akumulátora sa nabíjací výkon a rýchlosť postupne znižuje. Vyššie uvedené faktory vedú k jedinečnému priebehu a rýchlosti každého nabíjania akumulátora a maximálneho nabíjacieho výkonu je možné dosiahnuť pri ich priaznivej kombinácii. Priemerný výkon a rýchlosť nabíjania za hodinu je možné odvodiť z kalkulačky nabíjania alebo z technických dát poskytovaných výrobcom.