Nový trh pre značku ŠKODA

ŠKODA AUTO odštartovala predaj v Singapure
ŠKODA AUTO odštartovala predaj v Singapure

ŠKODA AUTO odštartovala predaj v Singapure

23. 3. 2018

Spoločnosť ŠKODA AUTO včera v Singpapure otvorila svoj prvý showroom a pri svojom vstupe na trh ponúkne zákazníkom päť modelových radov.

  • ŠKODA AUTO otvorila dealerstvo v mestskom štáte v juhovýchodnej Ázii a od mája 2018 ponúkne päť modelových radov značky ŠKODA
  • Predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier: „Vstup na singapurský trh je ďalším krokom pri realizácii Stratégie ŠKODA 2025.“

Česká automobilka bude od mája tohto roku dodávať vozidlá značky ŠKODA aj do Singapuru. Spoločnosť ŠKODA AUTO v tomto modernom mestskom štáte v juhovýchodnej Ázii včera otvorila svoj showroom. Importérom a obchodným partnerom bude spoločnosť Volkswagen Group Singapore (VGS). ŠKODA AUTO v Singapure ponúkne pri vstupe na trh päť modelových radov.

„V Stratégii ŠKODA 2025 sme definovali cieľ zvýšiť celosvetovú prítomnosť značky zo 102 na celkom 120 trhov. Vstup na singapurský trh je ďalším krokom v dôslednej realizácii tohoto plánu,“ hovorí predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier.

ŠKODA AUTO na singapurský trh vstúpi s modelmi RAPID SPACEBACK, OCTAVIA, OCTAVIA RS, SUPERB a tiež s vozidlami segmentu SUV KAROQ a KODIAQ. Dealerstvo v Singapure otvorili včera zástupcovia spoločností ŠKODA AUTO a Volkswagen Group Singapore (VGS). Tá bude fungovať ako importér a obchodný partner. Na otvorenie pozvali všetkých majiteľov vozidiel značky ŠKODA v Singapure. Nové automobily sa budú zákazníkom dodávať už od mája 2018.

Hoci vláda tohto mestského štátu zaviedla limit pre počet registrácií nových súkromných vozidiel, singapurský automobilový trh sa považuje za odrazový mostík na vstup na ďalšie trhy juhovýchodnej Ázie.

Internacionalizácia a vstup na nové trhy patria medzi hlavné oblasti Stratégie ŠKODA 2025. Ďalšie piliere tejto stratégie tvoria elektromobilita, autonómne riadenie a konektivita, digitalizácia produktov a procesov. Rovnako aj rozširovanie klasickej výroby automobilov o nové služby, súvisiace s mobilitou. Spoločnosť ŠKODA AUTO má záujem o rast v dvoch dimenziách: Aj naďalej má rásť odbyt vozidiel, súčasne ale má rastový kurz získať širokú bázu aj v podobe nových digitálnych služieb, súvisiacich s mobilitou.

Aktuálne tlačové správy

Všetky tlačové správy a novinky