Digitalizácia ako hlavná oblasť rozvoja

ŠKODA AUTO DigiLab Israel štartuje spoluprácu s izraelskými startupmi
ŠKODA AUTO DigiLab Israel štartuje spoluprácu s izraelskými startupmi

ŠKODA AUTO DigiLab Israel štartuje spoluprácu s izraelskými startupmi

1. 6. 2018

Spoločný podnik ŠKODA AUTO DigiLab s izraelským importérom Champion Motors umožňuje osloviť talenty a získavať technológie z oblasti IT

  • ŠKODA AUTO DigiLab Israel vyhľadáva inovatívne spoločnosti v startupovom hotspote v Tel Avive, umožňuje osloviť talenty a získavať technológie z oblasti IT
  • ŠKODA AUTO DigiLab Israel spolupracuje už s desiatimi startupmi v Izraeli
  • Digitalizácia a rozvoj služieb mobility sú míľnikmi Stratégie 2025 spoločnosti ŠKODA AUTO

ŠKODA AUTO DigiLab Israel vyhľadáva startupy na vytváranie budúcich spoločných obchodných príležitostí. Firma, ktorá vznikla ako spoločný podnik spoločnosti ŠKODA AUTO DigiLab s izraelským importérom Champion Motors na konci roka 2017, spolupracuje už s desiatimi startupmi. Štyri projekty sú už v konkrétnej fáze rozvoja.

Prostredníctvom spoločného podniku má ŠKODA AUTO DigiLab zastúpenie aj v Tel Avive, uznávanom centre mladých technologických firiem a IT expertov budúcnosti. „Izrael je prvotriednym zdrojom digitálnych inovácií. Byť priamo tu a mať prístup k inovatívnym projektom, high tech startupom a IT talentom, pre ŠKODA AUTO veľa znamená,“ uvádza Andre Wehner, Chief Digital Officer ŠKODA AUTO.

ŠKODA AUTO DigiLab Israel, ktorý vznikol ako spoločný podnik spoločnosti ŠKODA AUTO DigiLab s izraelským importérom Champion Motors na konci roka 2017, hľadá inovatívne projekty s potenciálom stať sa obchodnými modelmi tradičného českého výrobcu automobilov. Centrom pozornosti pre možnú spoluprácu sú oblasti ako Big Data, kybernetická bezpečnosť, automobilové senzory, Priemysel 4.0, Connected Car, elektromobilita alebo infotainment. „V tejto chvíli ŠKODA AUTO DigiLab Israel spolupracuje s desiatimi startupmi. So štyrmi sme v konkrétnej fáze rozvoja projektu,“ hovorí Jarmila Plachá, vedúca ŠKODA AUTO DigiLab.

ŠKODA AUTO v Stratégii 2025 definovala digitalizáciu ako jednu z hlavných oblastí svojho rozvoja. Elektromobilita, autonómne riadenie a digitalizácia predstavujú najdôležitejšie míľniky budúcnosti spoločnosti. Dôležitú úlohu v tom hrá ŠKODA AUTO DigiLab v Prahe, ktorý funguje už od začiatku roku 2017, posilňuje inovačný potenciál a schopnosť rozvoja digitálnych služieb.

Automobily značky ŠKODA majú v Izraeli dlhú tradíciu, predávajú sa tu od začiatku 90. rokov. ŠKODA svoju pozíciu na izraelskom trhu neustále posilňuje, v súčasnosti je 4. najpredávanejšou automobilovou značkou. Medzi európskymi výrobcami je ŠKODA AUTO s veľkým náskokom prvá. Najžiadanejším modelom je OCTAVIA. Od roku 1991, keď boli do Izraela dovezené prvé modely FAVORIT a FORMAN, sa v krajine predalo už vyše 200 000 automobilov značky ŠKODA.

Aktuálne tlačové správy

Všetky tlačové správy a novinky