This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.

1

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

3

Na rýchlosť, výkon a čas nabíjania majú vplyv najmä aktuálne klimatické podmienky, miera nabitia a teplota akumulátora, štýl jazdy pred začatím nabíjania a nabíjací výkon dodávaný z nabíjacej stanice alebo elektrickej siete. Pri veľmi chladných alebo naopak veľmi teplých klimatických podmienkach dochádza k spomaleniu nabíjania. Intenzívnejšie zrýchľovanie a spomaľovanie jazdy pred nabíjaním vedú k rýchlejšiemu zahrievaniu batérie a pri nižších vonkajších teplotách môžu viesť k rýchlejšiemu nabíjaniu. Vo všeobecnosti platí, že čím je stav nabitia akumulátora pri začatí nabíjania nižší, tým je vyšší aj výkon a rýchlosť nabíjania. So zvyšujúcou sa mierou nabitia akumulátora sa nabíjací výkon a rýchlosť postupne znižuje. Vyššie uvedené faktory vedú k jedinečnému priebehu a rýchlosti každého nabíjania akumulátora a maximálneho nabíjacieho výkonu je možné dosiahnuť pri ich priaznivej kombinácii. Priemerný výkon a rýchlosť nabíjania za hodinu je možné odvodiť z kalkulačky nabíjania alebo z technických dát poskytovaných výrobcom.

 
Motorizácia
 
Prevodovka
Typ paliva
Maximálny krútiaci moment
Nm
Výkon motora
kW
Kombinovaná spotreba1
l/100km
Spotreba (elektro)1
kWh/100km
Emisie CO₂ 2
g/km
Emisie CO₂ (elektro)2
g/km
Najvyššia rýchlosť
km/h
Zrýchlenie
s na 100 km/h
Electric range3
km
Kapacita batérie
kWh
Doba nabíjania AC 2,3kW 80%
H:mm (13:30)
Doba nabíjania AC 3,6kW 80%
H:mm (13:30)
  
 
1.4 TSI 160 kW 6° automat
Ambition, Style, L&K
 
6° automat
Plug-in Hybrid
250
160
1.0 - 1.3
142 - 157
23 - 29
0
225
8
57 - 63
13
03:48
02:24
  
 
1.5 TSI 110 kW 7° Automat
Ambition, Style, L&K
 
7° Automat
Benzín
250
110
6.1 - 6.9
139 - 156
221
9
  
 
2.0 TDI 110 kW 7° Automat
Ambition, Style, L&K
 
7° Automat
Diesel
360
110
4.8 - 5.4
126 - 140
223
9
  
 
2.0 TDI 147 kW 7° Automat
Ambition, Style, L&K
 
7° Automat
Diesel
400
147
5.3 - 5.7
139 - 150
244
8
  
 
2.0 TDI 147 kW 7° Automat 4x4
Ambition, Style, L&K
 
7° Automat 4x4
Diesel
400
147
5.8 - 6.2
152 - 163
236
7
  
 
2.0 TSI 140 kW 7° Automat
Ambition, Style, L&K
 
7° Automat
Benzín
320
140
6.6 - 7.1
151 - 162
242
8
  
 
2.0 TSI 206 kW 7° Automat 4x4
Ambition, Style, L&K
 
7° Automat 4x4
Benzín
400
206
8.1 - 8.6
183 - 194
250
5
  
1

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

3

Na rýchlosť, výkon a čas nabíjania majú vplyv najmä aktuálne klimatické podmienky, miera nabitia a teplota akumulátora, štýl jazdy pred začatím nabíjania a nabíjací výkon dodávaný z nabíjacej stanice alebo elektrickej siete. Pri veľmi chladných alebo naopak veľmi teplých klimatických podmienkach dochádza k spomaleniu nabíjania. Intenzívnejšie zrýchľovanie a spomaľovanie jazdy pred nabíjaním vedú k rýchlejšiemu zahrievaniu batérie a pri nižších vonkajších teplotách môžu viesť k rýchlejšiemu nabíjaniu. Vo všeobecnosti platí, že čím je stav nabitia akumulátora pri začatí nabíjania nižší, tým je vyšší aj výkon a rýchlosť nabíjania. So zvyšujúcou sa mierou nabitia akumulátora sa nabíjací výkon a rýchlosť postupne znižuje. Vyššie uvedené faktory vedú k jedinečnému priebehu a rýchlosti každého nabíjania akumulátora a maximálneho nabíjacieho výkonu je možné dosiahnuť pri ich priaznivej kombinácii. Priemerný výkon a rýchlosť nabíjania za hodinu je možné odvodiť z kalkulačky nabíjania alebo z technických dát poskytovaných výrobcom.